Analiza mediului intern si extern al firmei Moda Lux

1. DATE DE IDENTIFICARE ŞI SCURT ISTORIC

Firma S.C. Moda Lux a fost înfiinţată în 1993 şi are ca obiect de activitate producerea de confecţii damă si de barbati. Piaţa confecţiilor de damă este în continuă ascensiune dat fiind interesul crescut pentru populaţia feminină în ce priveşte vestimentaţia. Dacă cu cậţiva ani în urmă modul de a ne îmbrăca nu reprezenta o prioritate, situaţia s-a schimbat în ultimii ani putậndu-se vorbi de o dezvoltare din ce în ce mai agresivă în estul Europei, Romậnia nefăcậnd excepţie.




Industria modei şi tendinţele pe plan mondial în domeniul confecţiilor au influenţat foarte puternic piaţa romậnească. Numărul fabricilor de confecţii a crescut foarte mult în ultimii 10 ani. Foarte multe fabricii de confecţii lucrează în sistem lohn pentru piaţa externă. Supremaţia o deţin firmele multinaţionale, se lucrează în partzeneriat cu firme din străinătate.
 O altă categorie de fabrici de confecţii produc doar pentru piaţa internă. Este şi cazul firmei SC Moda Lux . care produce pentru piaţa braşoveană şi alte judeţe limitrofe. Acest sector deficitar cu 10 ani în urmă se află într-o continuă expansiune. Cererea este reală întrucật este foarte mult influenţată de dinamica schimbărilor în materie de creaţie vestimentară de la un sezon la altul. Din punct de vedere demografic, populaţia feminină reprezintă un număr mai mare în ţara noastră decật populaţia masculină.
Înfiinţarea în ultimii 16 ani a multor fabrici de profil a determinat accentuarea calităţii materialelor folosite, a designului modern utilizat, finisaj bun şi o cromatică cật mai în ton cu tendinţele actuale.
Dacă la început SC Moda Lux producea o gamă restrậnsă de produse adică 8 produse, acum produce o gamă de 20 de produse (confecţii damă). Specializarea firmei a determinat o evoluţie ascendentă a cifrei de afaceri in anul 2007 care a crescut cu 28,6% faţă de anul 2006. Societatea  creează un sortiment de confecţii damă compatibil cu cerinţele şi gusturile în permanentă schimbare ale poluaţiei feminine.
Firma foloseşte în procent de 75% materie primă din Italia  ceea ce a influenţat pozitiv calitatea produsului finit. Designul folosit este modern, îmbunătăţit în fiecare sezon . Produsele sunt vậndute în magazinele de profil din ţară în oraşele în care firma şi-a creat o piaţă de desfacere. Unul dintre obiectivele firmei este educarea gusturilor clienţilor promovậnd produse cu o cromatică vie, optimistă întrucật este ştiut faptul că predomină culoarea gri-cenuşie în vestimentaţia feminină.
Firma produce pantaloni de dama stil elegant si clasic, bluze de dama pentru orice sezon , iar in ulti-mii 3 ani si fuste dama, taioare, trench-uri, pardesie, top-uri, in stil elegant – sport. 


Pagina 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20

Niciun comentariu:

Cauta pe site