2. OBIECTUL DE ACTIVITATE
Pagina 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
Domeniul principal de activitate al societăţii este
“Fabricarea altor articole de imbracaminte (exclusiv lenjeria de corp), Cod
CAEN 1822.
Aceasta clasa include: fabricarea altor confectii din
materiale tesute, tricotate sau crosetate, materiale netesute etc, pentru
barbati, femei si copii: haine, costume, compleuri, jachete, pantaloni, fuste
etc. Aceasta clasa include, de asemenea: - croitoria de comanda.
3. ANALIZA MEDIULUI INTERN
3.1. Diagnostic comercial
Clienţii sunt magazinele en detail de confecţii din oraşele
Braşov, Covasna, Sibiu, Prahova, Bacău. Clienţii s-au format prin promovarea
produselor direct la client folosindu-se agenţi de vậnzări, prin intermediul
cataloagelor şi publicaţiilor regionale de specialitate, tậrguri şi expoziţii cu
vậnzare, ulterior clienţii contactează departamentul de marketing al firmei.
În Braşov clienţi importanţi sunt: Magazinul Star, Ola là,
là, firme care au standuri în Complexele Brintex, Metchim. Din celelelalte
oraşe care compun piaţa de desfacere a firmei , clienţii importanţi sunt: New
Style, Clothes, Abiti, Confemina, Confort, Women, Casual.
Firma desface în momentul de faţă pe piaţa braşoveană 65%
din produsele fabricate, restul sunt vậndute în oraşele amintite. Din totalul
pieţei de confecţii braşovene firma acoperă în proporţie de 20% cerinţele
pieţei în urma sondajelor efectuate în acest domeniu.
Reprezentarea
grafică a segmentelor de piaţă deţinute de fimele producătoare de confecţii:
Pagina 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu