Analiza mediului intern si extern al firmei Moda Lux | pagina 2

2. OBIECTUL DE ACTIVITATE

Domeniul principal de activitate al societăţii este “Fabricarea altor articole de imbracaminte (exclusiv lenjeria de corp), Cod CAEN 1822.
Aceasta clasa include: fabricarea altor confectii din materiale tesute, tricotate sau crosetate, materiale netesute etc, pentru barbati, femei si copii: haine, costume, compleuri, jachete, pantaloni, fuste etc. Aceasta clasa include, de asemenea: - croitoria de comanda.


3. ANALIZA MEDIULUI INTERN

3.1. Diagnostic comercial

Clienţii sunt magazinele en detail de confecţii din oraşele Braşov, Covasna, Sibiu, Prahova, Bacău. Clienţii s-au format prin promovarea produselor direct la client folosindu-se agenţi de vậnzări, prin intermediul cataloagelor şi publicaţiilor regionale de specialitate, tậrguri şi expoziţii cu vậnzare, ulterior clienţii contactează departamentul de marketing al firmei.
În Braşov clienţi importanţi sunt: Magazinul Star, Ola là, là, firme care au standuri în Complexele Brintex, Metchim. Din celelelalte oraşe care compun piaţa de desfacere a firmei , clienţii importanţi sunt: New Style, Clothes, Abiti, Confemina, Confort, Women, Casual.
Firma desface în momentul de faţă pe piaţa braşoveană 65% din produsele fabricate, restul sunt vậndute în oraşele amintite. Din totalul pieţei de confecţii braşovene firma acoperă în proporţie de 20% cerinţele pieţei în urma sondajelor efectuate în acest domeniu.
Reprezentarea grafică a segmentelor de piaţă deţinute de fimele producătoare de confecţii:


Pagina 12 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20

Niciun comentariu:

Cauta pe site