Analiza mediului intern si extern al firmei Moda Lux | pagina 8

restructurării modului de organizare şi amplasare a maşinilor în condiţiile trecerii la fabricarea unor produse cu procese tehnologice diferite faţă de cele executate anterior.
Eficienţa economică a organizării producţiei în flux se concretizează în primul rậnd, în faptul că duce la o crestere puternică a productivităţii muncii. 

De asemenea, muncitorul executậnd în mod repetat anumite operaţii, poate să adopte metodele de lucru cele mai raţionale, să aleagă regimurile tehnologice optime de lucru, să asigure o raţionalizare a executării operaţiei în condiţiile unei organizări superioare a locului de muncă, ceea ce permite în final o reducere sistematică a cheltuielilor pe timp de muncă.


4.  ANALIZA MEDIULUI EXTERN

Obiectul de activitate este producţia confecţii damă. SC Moda Lux are o experienţă de 16 ani în acest domeniu de activitate. În aceşti 7 ani producţia a crescut cu 25%.
Dat fiind faptul că cetăţeanul italian are o experienţă de 25 ani în domeniul confecţiilor de damă în Italia a influenţat pozitiv dezvoltarea afacerii în acest domeniu.
Firma foloseşte materia primă import din Italia. Ţesăturile sunt achiziţionate în funcţie de potrivirea acestora cu produsele ce urmează a fi fabricate.
În primii 4 ani firma a produs doar pantaloni de damă, stil elegant şi clasic; bluze damă pentru orice sezon. În ultimii 3 ani, societatea şi-a extins gama de produse. În prezent fabrică şi fuste damă, taioare, trench-uri, pardesie, top-uri.
Produsele sunt create în stil elegant-sport si se adresează populaţiei feminine cu vậrste cuprinse între 16 – 45 ani.
Ritmul tot mai alert al vieţii cotidiene a determinat schimbarea opticii în privinta vestimentatiei, iar modelele isi pierd actualitatea de la un sezon la altul. Astăzi ne îmbrăcăm cu haine care nu necesită călcare (timp economisit), care per ansamblu se întreţin uşor. Tendinţele internaţionale sunt spre un stil elegant sport degajat care să ne facă să ne simţim bine pe parcursul întregii zile.
Hainele trebuie să dea siguranţă persoanei care le îmbracă. Nimeni nu-şi doreşte să poarte lucruri care creează disconfort, ceea ce ar putea diminua randamentul în activităţile desfăşurate de fiecare. Firma foloseşte ţesături care conţin microfibră întrucît dă elasticitate produsului vestimentar. Acest conţinut de microfibră în ţesătură face ca haina să se muleze pe zona respectivă a corpului fără a strậnge şi a crea disconfort.
Producţia este rezulatul unui feedback primit de la segmentul populaţiei, în sensul că produsele care se vậnd cel mai bine stau la baza producerii într-un număr şi mai mare dar uşor modificate.


Pagina 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20

Niciun comentariu:

Cauta pe site