Ø firma nu creează accesorii damă
ceea ce ar putea aduce cậştiguri firmei (curele, genţi, poşete);
Pagina 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
Ø nu există magazin propriu de desfacere ceea ce ar duce la creştere
vậnzărilor firmei şi la creşterea notorietăţii;
Oportunităţi
Ø Firma poate să-şi diversifice producţia păstrând acelaşi segment de
populaţie;
Ø Să deschidă magazine pentru promovarea şi vânzarea directă a
produselor;
Ø Să participe la târguri şi expoziţii cu vânzare în ţară, făcându-şi
cunoscute produsele;
Ø Să sponsorizeze evenimentele dedicate femeilor;
Ø Să folosească eficient capabilităţile şi resursele ;
Ø Să îmbunătăţească activitatea de marketing a firmei;
Ø Să pregătească salariaţii dacă se aplică o strategie de schimbare;
Amenintari
Ø Bariere de intrare pe piaţă pentru produsele noi (poşete, genţi,
curele, tricouri inscripţionate)
Ø Costuri mari pentru lansare de produse noi şi cheltuieli suplimentare;
Ø Implementarea unei strategii de schimbare se poate lovi de atitudinea
rigidă a salariaţilor, de rutina deja instalată;
Ø Cheltuieli mari cu deschiderea de magazine, investiţie care se
recuperează în timp;
Ø Bariere de intrare pe pieţe noi cu produsele deja existente;
Ø Criza financiara care afecteaza si tara noastra si totodata afecteaza si activitatea producatorii mici si
mijlocii;
Ø Limitarea de catre banci a acordarii creditelor bancare pentru
intreprinzatorii mici si mijlocii, ceea ce ingreuneaza redresarea societatilor
aflate in impas financiar.
Pagina 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu