Analiza mediului intern si extern al firmei Moda Lux | pagina 20

Ø  firma  nu creează accesorii damă ceea ce ar putea aduce cậştiguri firmei (curele, genţi, poşete);
Ø  nu există magazin propriu de desfacere ceea ce ar duce la creştere vậnzărilor firmei şi la creşterea notorietăţii;

Oportunităţi

Ø  Firma poate să-şi diversifice producţia păstrând acelaşi segment de populaţie;
Ø  Să deschidă magazine pentru promovarea şi vânzarea directă a produselor;
Ø  Să participe la târguri şi expoziţii cu vânzare în ţară, făcându-şi cunoscute produsele;
Ø  Să sponsorizeze evenimentele dedicate femeilor;
Ø  Să folosească eficient capabilităţile şi resursele ;
Ø  Să îmbunătăţească activitatea de marketing a firmei;
Ø  Să pregătească salariaţii dacă se aplică o strategie de schimbare;

Amenintari

Ø  Bariere de intrare pe piaţă pentru produsele noi (poşete, genţi, curele, tricouri inscripţionate)
Ø  Costuri mari pentru lansare de produse noi şi cheltuieli suplimentare;
Ø  Implementarea unei strategii de schimbare se poate lovi de atitudinea rigidă a salariaţilor, de rutina deja instalată;
Ø  Cheltuieli mari cu deschiderea de magazine, investiţie care se recuperează în timp;
Ø  Bariere de intrare pe pieţe noi cu produsele deja existente;
Ø  Criza financiara care afecteaza si tara noastra si totodata afecteaza si activitatea producatorii mici si mijlocii;
Ø  Limitarea de catre banci a acordarii creditelor bancare pentru intreprinzatorii mici si mijlocii, ceea ce ingreuneaza redresarea societatilor aflate in impas financiar.


Pagina 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20

Niciun comentariu:

Cauta pe site