Analiza mediului intern si extern al firmei Moda Lux | pagina 4

3.1.2. Departamentul de Marketing

S.C. Moda Lux dispune de un departament de marketing care se ocupă de promovarea afacerii, de clienţi,  studii de piaţă şi promoţii.
Activitatea departamentului constă în extinderea pieţei de desfacere. Firma urmăreşte promovarea întregii game de confecţii în judeţele Galaţi şi Deva unde există potenţiali clienţi. Metodele utilizate sunt publicitatea directă prin distribuirea pliantelor în diverse magazine de confecţii. Pliantele conţin produsele fabricate, preţurile şi datele de identificare ale firmei.

Firma şi-a creat în 2007 un site unde este prezentată firma şi gama de confecţii produsă. Acest site este reactualizat pe măsură ce în firmă se produc schimbări legate de produse sau tehnologie de fabricaţie.
Departamentului de marketing îi revine si sarcina de a fi la curent cu dorinţele clienţilor în materie de vestimentaţie şi cu tendinţele noi ale vestimentaţiei feminine.
Firma poate inregistra pierderi dacă nu se receptioneza corect informaţia reală asupra dorintelor mereu in schimbare ale clientilor. Chiar dacă produsul final este creaţie proprie firmei , atelierul de concepţie va trebui să ţină cont de cerinţele pieţei de consum. În cazul în care firma rămậne cu produse nevậndute, preţul acestora se reduce cu 40-50% , iar magazinele care le cumpără de la fabrică vor vinde de asemenea cu preţ redus aceste produse.
Confecţiile prezintă riscul de a se demoda de la un sezon la altul iar managerul firmei conştient de acest lucru  practica reducerea de preţuri de 40-50% pentru stocurile rămase.
Departamentul de marketing efectuează studii de piaţă pentru a informa personalul din producţie şi creaţie ce-şi doresc clienţii în ce opriveşte designul, ţesătura şi culoarea produselor.

3.2. Diagnostic producţie

Producţia
Producţia firmei  o constituie  confecţiile de  damă. Producţia a fost organizată în producţie de serie mică, serie mare şi de masă.

Producţia de serie mică şi mare este neomogenă, cu nomenclator limitat de produse, repetabile periodic. Din această categorie fac parte cămăşile sport, trenciurile, fustele sport şi pantaloni sport.


Pagina 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20

Niciun comentariu:

Cauta pe site