3.1.2. Departamentul de Marketing
Pagina 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
S.C. Moda Lux dispune de un departament de
marketing care se ocupă de promovarea afacerii, de clienţi, studii de piaţă şi promoţii.
Activitatea
departamentului constă în extinderea pieţei de desfacere. Firma urmăreşte
promovarea întregii game de confecţii în judeţele Galaţi şi Deva unde există
potenţiali clienţi. Metodele utilizate sunt publicitatea directă prin
distribuirea pliantelor în diverse magazine de confecţii. Pliantele conţin
produsele fabricate, preţurile şi datele de identificare ale firmei.
Firma
şi-a creat în 2007 un site unde este prezentată firma şi gama de confecţii
produsă. Acest site este reactualizat pe măsură ce în firmă se produc schimbări
legate de produse sau tehnologie de fabricaţie.
Departamentului
de marketing îi revine si sarcina de a fi la curent cu dorinţele clienţilor în
materie de vestimentaţie şi cu tendinţele noi ale vestimentaţiei feminine.
Firma
poate inregistra pierderi dacă nu se receptioneza corect informaţia reală
asupra dorintelor mereu in schimbare ale clientilor. Chiar dacă produsul final
este creaţie proprie firmei , atelierul de concepţie va trebui să ţină cont de
cerinţele pieţei de consum. În cazul în care firma rămậne cu produse nevậndute,
preţul acestora se reduce cu 40-50% , iar magazinele care le cumpără de la
fabrică vor vinde de asemenea cu preţ redus aceste produse.
Confecţiile
prezintă riscul de a se demoda de la un sezon la altul iar managerul firmei
conştient de acest lucru practica
reducerea de preţuri de 40-50% pentru stocurile rămase.
Departamentul
de marketing efectuează studii de piaţă pentru a informa personalul din
producţie şi creaţie ce-şi doresc clienţii în ce opriveşte designul, ţesătura
şi culoarea produselor.
3.2. Diagnostic producţie
Producţia
Producţia
firmei o constituie confecţiile de damă. Producţia a fost organizată în
producţie de serie mică, serie mare şi de masă.
Producţia de serie mică şi
mare este neomogenă, cu nomenclator limitat de produse,
repetabile periodic. Din această categorie fac parte cămăşile sport,
trenciurile, fustele sport şi pantaloni sport.
Pagina 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu