Rata profitului cea mai inalta s-a obţinut în 2007, ceea ce
înseamnă că profitul obţinut în funcţie de cifra de afaceri este mare. Şi în
anul 2006 şi 2008, rata profitului a
fost satisfacatoare dar inferioară celei din 2007.
5. CONCLUZII FINALE
Puncte tari
Ø Firma foloseşte materie primă import Italia , produsele finite avậnd
calitate bună
Ø Managerul italian are experienţă în domeniul producerii confecţiilor
ceea ce a influenţat pozitiv evoluţia firmei punậnu-se accent pe finisaj şi design modern în concordanţă cu tendinţele
mondiale
Ø Culorile ţesăturilor folosite sunt vii, optimiste;
Ø Se încearcă educarea gusturilor clienţilor în materie de vestimentaţie;
Ø utilajele folosite sunt importate din Italia;
Ø Firma fabrică produse doar pentru populaţia feminină ceea ce a permis
specializarea şi lărgirea gamei sortimentale a produselor;
Ø Firma are o structură flexibilă ceea ce permite adaptarea cu uşurinţă
la cerinţele impuse de piaţă;
Ø Stilul de conducere al firmei este democratic, bazat pe cooperare;
Puncte slabe
Ø Firma produce pentru un segment restrậns de populaţie, este vorba
despre poulaţia feminină cu vậrsta cuprinsă între 16 ani şi 45 ani;
Ø Utilajele fiind import Italia, piesele necesare în cazul defectării
unui utilaj trebuie procurate din Italia, ceea ce întậrzie punerea în funcţiune
a utilajului respectiv;
Ø sortimentul de produse pentru femei este schimbat la intervale mari de
timp ceea ce poate duce la formarea de stocuri de produse ce nu se mai vậnd
Ø departamentul de marketing are în componenţă doar un angajat ceea ce nu
este suficient pentru promovarea produselor pe piaţă.
Ø aria geografică unde firma comercializează produsele este destul de
restrậnsă încluzậnd doar cậteva oraşe din regiunea limitrofă;
Ø aprovizionarea cu materie primă se face la intervale fixe de timp ceea
ce poate creea goluri în producţie;
Pagina 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu